sobota, 7 grudnia 2013

Parę słów na mój temat

Czym się zajmuję na blogu?
Kosmetykami oraz naturalnymi metodami pielęgnacji zarówno włosów jak i całego ciała.
Tonę w morzu kosmetyków i staram się znaleźć najbardziej skuteczne sposoby poprawienia wyglądu. ;) Poszukuję także ciekawych trików pielęgnacyjnych.
Postanowiłam zacząć dzielić się swoimi doświadczeniami i śledzić Wasze blogi w poszukiwaniu kolejnych informacji.

Kim jestem?
Zapaloną włosomaniaczką. Ostatnio także kosmetyko-maniaczką. Dążę do swojego własnego ideału piękna.

Jakie mam włosy?
Suche, rozdwojone, zniszczone długim okresem suszenia i prostowania, kręcone, niezbyt gęste, farbowane (wiśniowy rudy).

Jaką mam cerę?
Bladą, jaśniejszą od 90% dostępnych podkładów, suchą, z tendencją do trądziku i niewielkich przebarwień.

Znajdziecie tu również inne tematy dotyczące dbania o siebie. Sposoby wybielania zębów, pielęgnacja paznokci, walka z cellulitem & more.

Coming soon! ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz